HAZ

 

 

INFORMACJE  O  ZIMOWISKU  100 PDH

ROGALINEK 2018

Informacja wstępna: Szanowni Państwo Zimowisko 2018 do ostatniej chwili stało pod znakiem zapytania z uwagi na odbiory pożarowe w zaprzyjaźnionej bazie Rogalinek; na szczęście udało się i istnieje możliwość organizacji zimowiska, stąd niniejsze zaproszenie do udziału. W przypadku zainteresowania uprzejmie proszę o wyjątkowo sumienne pilnowanie wskazanych terminów ponieważ grafik działań przed zimowiskiem będzie w tym roku wyjątkowo napięty. Szczegółowe informacje będą ukazywały się na stronie internetowej i profilu Facebook oraz będą dostępne w formie wydruków w styczniu.

I Warunki Organizacji Zimowiska w formie stacjonarnej – Rogalinek:

Wariant 1. Osiągnięcie ilości uczestników na poziomie 50 os. – jest to minimalna liczba uczestników dla której kalkuluje się wynajmować bazę, oraz zapewnić wyżywienie. W PRZYPADKU NIE OSIĄGNIECIA MINIMALNJ LICZBY UCZESTNIKÓW ZIMOWISKO W FORMIE STACJONARNEJ NIESTETY NIE DOJDZIE DO SKUTKU.

Wariant 2. W przypadku osiągnięcia liczby uczestników tylko na poziomie 25 osób zorganizujemy dzienne zajęcia w Poznaniu w godzinach 8-18.

 

Zastrzegamy sobie możliwość odwołania organizacji form wypoczynku z uwagi na zbyt małe zainteresowanie.

 

II TERMINY:

 

05.01.2017 piątek Początek wydawania kart zdrowia (wpłata deklaracyjna 50zł)
12.01.2017 piątek Ostateczny termin deklaracji dotyczących udziału, koniec wydawania kart zdrowia, informacja zwrotna od organizatorów o formie zimowiska
19.01.2017 piątek Bezwzględny Termin zwrotu kart Zdrowia i koniec wpłat na kont Hufca
09.02.2017 piątek Wyjazd grupy organizacyjno-kwatermistrzowskiej
10.02.2017 sobota Wyjazd na Zimowisko

Zbiórka – Pętla autobusowa Starołęką – godzina 13.00. Autobus rusza o 13.20.

Bagaże będą przewożone transportem dodatkowym.

 

16.02.2017 piątek Powrót uczestników – godziny popołudniowe

Start z Rogalinka 16.27 dojazd na Pętlę autobusową Starołęka 16.35 – tam odbiór uczestników. Bagaże jadą transportem dodatkowym.

 

III Cena: Wariant 1.   380 zł płatne przelewem na konto hufca do dnia 19.01 + 50 zł płatne gotówką „w momencie wydanie karty zdrowia” – wskazana składka będzie traktowana przez organizatorów jako forma deklaracji uczestnictwa, w przypadku nie dojścia do skutku żadnej z forma składka zostanie zwrócona.

Wariant 2. Cena będzie wynosić 120zł – różnica między wpłatą Wariantu 1. Zostanie Państwu zwrócona.

 

VI Liczba Miejsc: wariant 1 Zimowisko „w bazie” min 50 – max 70

wariant 2. Zimowisko w Poznaniu min 25 max – 35

      Decyduje kolejność zgłoszeń

 

V  LOKALIZACJA OPIS BAZY: 

 

Baza Hufca Poznań Stare Miasto w Rogalinku położona jest malowniczo na skraju lasu w pobliżu brzegu rzeki Warty. Obecnie obiekt posiada 70 miejsc noclegowych w dwóch przystosowanych budynkach C.O. oraz pełne wyposażenie sanitarne (ciepła, zimna woda) umywalki, toalety, prysznice. Ponadto dysponuje jadalnią, świetlicą/salką telewizyjną.

Komendant Zimowiska – phm. Maciej Nowak 512 265 853

 

WZORCOWY  SPIS  EKWIPUNKU  NA  ZIMOWISKO

  1. Umundurowanie:
  • Chłopcy: beret, lilijka koloru srebrnego, bluza mundurowa, pas harcerski, chusta błękitna z suwakiem, sznur z gwizdkiem, na mundurze odznaki – plakietka drużyny, rogalik hufca, proporczyki, herb Poznania, przesuwki na naramiennikach – lewa koloru czarnego, prawa błękitna, polar bezrękawnik drużyny koloru czarnego.
  • Dziewczęta: jak wyżej – tylko barwy szare.
  1. Kurtka nieprzemakalna CIEPŁA, szalik, rękawiczki i czapka najlepiej podwójnie.
  2. Dres, sweter, polar czarny.
  3. Skarpetki i kolanówki 5-10 par, grube skarpety.
  4. Pionierki (buty typu wojskowego) – koloru czarnego.
  5. Buty do spacerów w śniegu. Wskazane opinacze ortalionowe.
  6. Pantofle – obuwie domowe.
  7. Spodnie długie – granatowe lub czarne.
  8. Spodnie długie „bojówki” – koloru czarnego.
  9. 4-6 zmian bielizny.
  10. Bielizna termiczna.
  11. Piżama.
  12. Chusteczki do nosa.
  13. Koszulki bawełniane 3 – w tym min. jedna koszulka koloru czarnego.
  14. Kąpielówki – strój kąpielowy (pod prysznic) klapki.
  15. Koszula lub bluza z długim rękawem 2x.
  16. Śpiwór, koc, jasiek.
  17. Przybory do mycia: mydło, tłusty krem, szczoteczka i pasta do zębów, grzebień – w woreczku.
  18. Ręcznik
  19. Przybory do czyszczenia obuwia: pasta do butów, szczotka – w woreczku.
  20. Plecak lub torba.
  21. Latarka elektryczna, drugi komplet baterii, zapasowa żarówka.
  22. Śpiewniki, notatnik, długopis (2x), ołówek.
  • Legitymacja szkolna aktualna.
  1. Przedmioty pożądane: aparat fotograficzny, instrumenty muzyczne, kredki, zegarek.
  2. Materiały programowe – związane z tematem zimowiska.

 

UWAGA: Wszystkie przedmioty winny być oznakowane inicjałami właściciela.

Kadra nie ponosi odpowiedzialności za zagubiony bądź zniszczony sprzęt elektroniczny